مجمع عمومی صندوق رفاهی – ۲۵ آذر

صندوق رفاهی - مجمع عمومی

صندوق رفاهی - مجمع عمومی

جلسه ماهیانه ۲۵ آذر

و

تصمیمات گرفته شده در مجمع عمومی صندوق رفاهی

در جلسه ماهانه آذر ماه ۱۳۹۳ انجمن صنفی مسوولین فنی گیلان، اعضای صندوق رفاهی دور هم جمع شدند تا بر تدوام فعالیت این صندوق تاکید نمایند.

در ابتدای جلسه مسوولین فنی شرکت کلین آسا و گلمر در زمینه فعالیت و تولیدات شرکت خود توضیحاتی به مسوولین فنی ارائه نمودند. این اقدام در راستای تقویت و معرفی واحد های تولیدی استان به متخصصان فعال در زمینه کنترل کیفیت واحد های صنعتی و مسوولین فنی استان گیلان انجام شد. مسوولین فنی این دو شرکت انواع صابون های گلمر تهیه شده از روغن های گیاهی را با ارائه خواص درمانی آنها معرفی نمودند هم چنین بروشور لوسیون ها و سایر محصولات شرکت را در اختیار افراد قراردادند.

پس از آن جلسه عمومی صندوق برگزار گردید. در ابتدای جلسه خانم رستگار گزارشی را از عملکرد صندوق قرائت نمودند. در ادامه ایشان اعلام نمودند که اولین جلسه صندوق درتاریخ ۱۳۹۰/۱۲/۱۶ در سالن اجتماعات اداره به مدیریت اعضای هیئت مدیره انجمن و ۴۰ نفر از مسوولین فنی برگزار گردید و در آن جلسه رسیدگی به امور اداری، مالی و اجرایی به هیئت مدیره انجمن و دفتر انجمن محول گردید. نتیجه این مشارکت و اعتماد تا پایان آذر ماه ۱۳۹۳ عضویت ۴۲ نفر از مسولین فنی در این صندوق و پرداخت ۳۷ فقره وام به متقاضیان بوده است که الویت پرداخت بر اساس قرعه کشی اولیه و بررسی شرایط درخواست وام اعضاء انجام شده است.

ایشان در این جلسه میزان موجودی اعضا و بدهی اقساط وام دریافت شده به صندوق تایید شده توسط بازرس انجمن را در اختیار کلیه شرکت کنندگان قرار دادند و سپس هیئت رئیسه جلسه (آقایان مهندس ایزدی، مهندس بابک نیا، مهندس شریعت پناه) و رئیس هیئت مدیره انجمن آقای مهندس حسین آبادی در مورد عضو گیری جدید و شرایط همراهی این عزیزان پیشنهاد هایی را مطرح نمودند که کلیه موارد پیشنهادی به رای گذاشته شد و بر اساس رای گیری علنی و صورتجلسه تنظیمی هیئت رئیسه جلسه، موارد مشروح زیرتصویب گردید.

پیرو تصمیات گرفته شده توسط کلیه اعضای حاضر (۵۲ نفر) مقرر گردید

۱- عضو گیری جدید بر اساس آیین نامه داخلی صندوق و تغییرات اعمال شده انجام شود.

۲- الویت پرداخت وام اعضا بر اساس قرعه کشی انجام شده در ۲۵ آذر ماه ۹۳ باشد مگر در موارد خاص که بنا به درخواست عضو و تصمیم هیئت مدیره پرداخت می گردد.

۳- مبلغ شارژ ماهانه اعضا به مقدار ۲۰۰۰۰۰  ریال افزایش یافت که از دی ماه قابل اجرا می باشد.

۴- مبلغ وام پرداختی به اعضا پس از پرداخت مابقی وام دوره قبل به مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰  ریال با بازپرداخت ۱۸ ماهه افزایش یافت.

۵- آیین نامه داخلی صندوق پس از اعمال تغییرات این جلسه توسط دبیر انجمن تهیه و پس ازتایید کلیه اعضا  برای دوره بعد اجرا گردد.

این جلسه با امید موفقیت روز افزون همکاران گرامی و توسعه مشارکت های مادی و معنوی این عزیزان پایان یافت.

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل