بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی

Agrofood 2013

Agrofood 2013

بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی تهران

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی تهران از مورخه هفتم تا دهم خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار گردید انجمن مسوولین فنی گیلان طبق روال گذشته شرایطی فراهم نمود تا اعضای انجمن امکان بازدید یک روزه از این نمایشگاه را داشته باشند در این بازدید تعداد ۱۵ نفر از اعضای انجمن حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته در مساحتی حدود ۵۵ هزار متر مربع با حضور ۶۶۷ شرکت داخلی و ۹۷ شرکت خارجی بر پا شدکه مورد بازدید ۴ روزه علاقمندان و دست اندرکاران صنعت غذا از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصرقرار گرفت.

بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی تهران خرداد ماه ۱۳۹۲

علی رغم آنکه برگزاری این نمایشگاه یکی از رویداد های مهم و تاثیر گذار در صنایع کشاورزی و صنعت غذا می باشد اما به نقل از خبرگزاری صنایع غذایی مورد بی مهری بسیاری از مسوولین در زمان افتتاح قرار گرفت از طرفی بسیاری از شرکت های تولیدی داخلی مطرح همانند تک ماکارون، کاله و زر ماکارون در نمایشگاه غرفه ای نداشتند. حضور تعداد کم شرکت های غذایی استان گیلان در این نمایشگاه نیز مشهود بود. به نحوی که اعضای انجمن در یک گشت و گذار یک روزه تنها موفق به بازدید از غرفه شرکت سیبون و شرکت نادی شدند.

بازدید از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی تهران خرداد ماه ۱۳۹۲

البته بی رونق بودن این نمایشگاه و عدم حضور برند های موفق نسبت به سالهای گذشته نمی تواند بی ارتباط با حال و روز صنعت غذا در کشو باشد که با مشکلات زیاد درگیر است. اما با توجه به اهمیت این نمایشگاه، لازم است برگزار کنندگان آن تمهیداتی را جهت رونق بیشتر و حضور پررنگ تر شرکت های موفق اتخاذ نمایند.

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل