طرح پایش و پالایش برچسب گذاری ابلاغ شد.

پایش و پالایش برچسب گذاری

پایش و پالایش برچسب گذاری

طرح پایش و پالایش برچسب گذاری اجرایی شد.

در مورخه ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۶ سرکار خانم دکتر زهرا حصاری معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان طرح پایش و پالایش برچسب گذاری در محصولات غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تولیدی/وارداتی را طی نامه ای که تصویر آن به پیوست می باشد جهت اجرای الزامی آن به شرکت های تولیدی و وارداتی استان گیلان ابلاغ فرمودند.

طرح مذکور پس از اجرا می تواند قسمتی از سیاستهای کلان سازمان غذا و دارو در خصوص بالابردن آگاهی مصرف کنندگان محصولات تولیدی و وارداتی را پوشش دهد و موارد غیر منطبق با دستورالعمل های موجود را شناسایی و اصلاح نماید. امیداست با سیاست گذاری های صحیح مسوولین امر در سازمان غذا و دارو و  یاری تولیدکنندگان/واردکنندگان شاهد بالارفتن سطح دانش و آگاهی مصرف کنندگان که ضامن حفظ سلامتی جامعه خواهد بود، باشیم.

ابلاغیه طرح پایش و پالایش برچسب گذاری

شما می توانید جهت آگاهی از مفاد دستور العمل حداقل ضوابط برچسب گذاری مواد غذایی، مکمل رژیمی/غذایی و ورزشی با کد ۰۰۱۵ – SP- Pr- 1393 بازنگری چهارم مصوب شهریور ۱۳۹۳ را بصورت PDF دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید فایل اکسل و فرم پزیرش مسوولیت صحت و دقت اطلاعات مندرج بر روی برچسب محصولات تولیدی/وارداتی که باید برروی سربرگ شرکت تولیدی/وارد کننده چاپ گردد را از لینک پایین دریافت نمایید.

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل