گزارش اولین جلسه ماهیانه انجمن در سال جدید

دکتر محمدی معاون محترم غذا و دارو گیلان

اولین جلسه ماهیانه انجمن در سال جدید

با حضور

جناب اقای دکتر محمدی

و

مهندس مقدم

در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو

برگزار شد

اولین جلسه ماهیانه انجمن صنفی مسوولین فنی استان گیلان با حضور جناب آقا دکتر محمدی معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۶ در سالن اجتماعات ساختمان معاونت غذا و دارو گیلان تشکیل شد.

جناب آقای دکتر محمدی معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان

با توجه به اطلاع رسانی بعمل آمده جمعی از مسولین فنی استان که همیشه پشتیبان انجمن صنفی و بزرگترین حامی آن بوده اند در جلسه حضور یافتند و با حضور جناب آقای دکتر محمدی جلسه ماهیانه در آخرین سه شنبه فروردین ماه ۱۳۹۶ آغاز شد.

اولین جلسه ماهیانه انجمن صنفی در سال ۱۳۹۶

جناب آقای دکتر محمدی ضمن تشکر از حاضرین به تشریح اهداف و سیاست های راهبری معاونت درمدیریت جدید پرداخت. جناب دکتر محمدی مسوولین فنی و معاونت غذا و دارو را همراه و همه قدم با اهداف مشترک خواند که منابع و توانایی های متفاوتی دارند. ایشان تامین سلامت و تضمین کیفیت محصولات تولیدی در واحد های استان را از مهمترین اهداف معاونت و مسوولین فنی دانست و توسعه همکاریهای همه جانبه مابین مسوولین فنی و معاونت محترم را خواستار شدند. ایشان از مسوولین فنی که با تمام مشکلات موجود بر حفظ و رعایت قوانین و الزامات تامین سلامتی مصرف کنندکان پافشاری می کنند تشکر کردند و مسوولین فنی متعهد را “با وجدانی آسوده” نامیدند.

اولین جلسه ماهیانه انجمن صنفی در سال ۱۳۹۶

در ادامه جلسه آقای مهندس مقدم معاون محترم غذا از اقدامات جناب آقای دکتر محمدی در جابجایی معاونت به ساختمان جدید تشکر و قدردانی نمودند که جناب دکتر محمدی در پاسخ علت پیگیری را عدم تناسب ظاهری ساختمان قدیمی با اهداف سازمان که همانا تامین سلامت مصرف کنندگان است، دانستند.

جناب آقای مهندس موفتی مفدم معاون محترم غذا و خانم مهندس ملک زاده مسوول دفتر انجمن

در ادامه جلسه آقای حسین آبادی بعنوان نماینده انجمن و هیات مدیره از حضور این سروران و مسوولین فنی در جلسه تشکر و قدردانی نموده و مراتب تشکر از همکاری های گذشته و استقبال از همکاری های آینده با معاونت در جهت اهداف مشترک را اعلام نمودند.

نمایی دیگر از حاضرین در جلسه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۶

پس اتمام صحبت های مسوولین معاونت و آقای حسین آبادی مراسم تقدیر و تشکر از سرکار خانم مهندس رستگار بعنوان یکی از مسوولین فنی با سابقه استان و دبیر سابق انجمن برگزار شد و آقای حسین آبادی از کلیه زحمات ایشان تشکر نموده و در قسمتی از سخنان خود، عنوان نمودند که هویت کنونی انجمن به یقین مدیون تلاشهای و مدیریت خانم مهندس رستگار است. لوح تقدیری نیز به رسم یادبود توسط جناب آقای دکتر محمدی تقدیم ایشان گردید.

لحظه دریافت لوح تقدیر توسط خانم مهندس رستگار از آقای دکتر محمدی

الیته آقای دکتر محمدی تاکید کردند که منابع انسانی از مهمترین منابع هر سازمان و کشور است که قابل قیمت گذاری نیست و تقدیر از پیشکسوتان رسم و روشی شایسته و ستودنی است.

اولین جلسه ماهیانه انجمن با حضور جناب اقای دکتر محمدی

لازم بذکر است که پس از جدایی خانم مهندس رستگار دبیر محترم انجمن، هیات مدیره سرکار خانم مهندس کوچکی را در ادامه راه و در جهت پیشبری اهداف انجمن بعنوان دبیر برگزید که امیداست ایشان بتوانند در سایه الطاف ایزدمنان در انجام وظایف خود پیروز و موفق باشند

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل