مجمع عمومی فوق العاده انجمن مورخه ۲۱ مرداد ماه

مجمع فوق العاده

گزارش مجمع عمومی فوق العاده انجمن مورخه ۲۱ مرداد ماه ۹۳

بر اساس آگهی دعوتنامه انجمن مورخ ۱۳۹۳/۰۵/۰۶ از اعضای انجمن مسوولین فنی گیلان، مجمع فوق العاده انجمن با موضوع افزودن متن خدمات آموزشی در ماده ۴ اساسنامه با حضور چشمگیر اعضای محترم در ۲۱ مرداد ماه برگزار گردید.

در این مجمع که با حضور ۹۷ نفراز مسوولین فنی تشکیل شد متن اصلاحیه اساسنامه در اختیار افراد قرار گرفت و به اتفاق آراء بند ۳ به وظایف اختصاصی انجمن مبنی بر (انجام نیازسنجی آموزشی و برگزاری دوره ها/خدمات آموزشی و ارزیابی اثربخشی دوره های آموزشی برای فراگیران/کارشناسان، همکاری با موسسات آموزشی بخش خصوصی و مراکز دولتی) تصویب شد. افزودن این بند به اساسنامه ضرورتی بوده است تا جهت شفاف سازی انجام امر آموزش و درج آن در اساسنامه شرایط اخذ مجوز آموزشی از اداره کل نظارت بر مواد غذایی و دارویی فراهم گردد.

استقبال مسوولین فنی گیلان جهت تداوم امر آموزش توسط انجمن به علت اینکه این مهم الویت اصلی انجمن بوده است، زیاد دور از ذهن نبوده و نیست. در مقابل مسوولین انجمن صنفی نیز همواره تلاش می کند علی رغم محدودیت ها و امکانات کم، نظر این عزیزان را در زمینه نوع دوره ها و کیفیت مطلوب تدریس اساتید تامین نمایند.

ضمن تشکر و قدردانی مجدد از اعضای شرکت کننده در این مجمع و همراهی صادقانه این عزیزان،از محدودیت فضا در مکان برگزاری بسیار عذر خواهی نموده و تلاش می گردد تا در مجامع بعدی این مشکل مرتفع گردد.

طاهره رستگار

دبیر انجمن مسوولین فنی گیلان

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل