دیدار با معاونت غذا و دارو جناب دکتر محمدی

جناب دکتر محمدی معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان

جناب دکتر محمدی معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دیدار با جناب آقای دکتر محمدی

معاون محترم غذا و دارو

دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مورخه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۵

پس از معرفی جناب اقای دکتر محمدی بعنوان معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشگی گیلان، هیات مدیره جدید انجمن صنفی مسولین فنی استان گیلان به همراه سرکار خانم مهندس کوچکی که به تازگی به جمع ما بعنوان دبیر انجمن پیوسته اند، در مورخه ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۵ افتخار آشنایی با جناب دکتر محمدی را کسب نمود و برای اولین بار در ساختمان جدید معاونت خدمت جناب آقای دکتر محمدی رسیدیم. جلسه در ساعت ۱۰ صبح تشکیل با حضور جناب آقای مهندس مقدم ریاست اداره غذا و با سخنایی از جناب آقای مهندس شریعت پناه آغاز گردید. جناب آقای شریعت پناه در سخنان خود به سابقه همکار انجمن با معاونت و همچنین تفاهم نامه موجود اشاره نمودند و در ادامه با اشاره اهداف مشترک سازمان غذا و دارو، انجمن های صنفی و کانون کشوری، ضمن تشکر از همکاری های گذشته معاونین غذا و دارو و جناب اقای مهندس مقدم، ادامه همکاری با معاونت در جهت بهبود هرچه بیشتر وضعیت مسوولین فنی با هدف دسترسی به سلامت مصرف کنندگان را از آرمانهای همیشگی انجمن در طول دوران فعالیت دانستند و ادامه همکاری دو جانبه در همین راستا را درخواست نمودند.

دیدار با معاونت محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان – ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

در ادامه جلسه پس از صحبت های آقای مهندس شریعت پناه، جناب آقای دکتر محمدی معاون محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان نکاتی به شرح ذیل را فرمودند که بعنوان برنامه های ایشان در حوزه غذا باید مورد توجه قرار گیرد.

دیدار با جناب آقای دکتر محمدی معاون محترم غذا و دارو – ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

۱- استفلال مسوولین فنی در اجرای وظایف که اگر محقق نشود دسترسی به اهداف دشوار خواهد بود.

۲- بالا بردن سطح مهارت و بینش مسوولین فنی با آموزش و توجه به این نکته که هر فرد آموزش دیده خود بعنوان سفیر، وظیفه انتقال آموزش به مجموعه های کاری و اجتماعی مربوط به خود را دارد.

۳- توجه بیشتر به حوزه غذا و نقش پیشگیرانه آن در جلوگیری از بروز خطرات برای سلامت جامعه مصرف کنندگان.

۴- توجه بیشتر به آموزش نکات بهداشتی و سلامتی توسط فعالان بخش غذا برای دانش آموزان در مدارس دوره دبستان، که بسیار تاثیر گذارتر از روشهای رایج نوشتاری موجود است.

۵- تلاش مشترک در جهت کاهش مشکلات تا جایی که امکان دارد با توجه به محدودیت در دسترسی منابع مورد نیاز.

جلسه مشترک معاون محترم غذا و دارو با هیات مدیره انجمن صنفی مسوولین فنی گیلان

در پایان از جناب آقای دکتر محمدی بخاطر توجهی که عنایت فرمودند و جلسه با حضور ایشان تشکیل گردید تشکر می نمایم و امیدوارم در سایه راهنمایی ها و حمایت های ایشان نتایج امیدبخشی حاصل شود.

ارادتمند همه همکاران زحمتکش و مسوولین فنی محترم مهدی حسین آبادی ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۵

کلیه عکس ها توسط سرکار خانم مهندس صمدی گرفته شده که کمال تشکر را از ایشان داریم

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل