دوره اصول برچسب گذاری برگزار گردید.

آقای مهندس علیرضا نجفی مدرس دوره

دوره آموزشی اصول برچسب گذاری ومحاسبه ارزش تغذیه ای برگزار گردید.

دوره آموزشی اصول برچسب گذاری در مورخ ۱۳ اسفند ماه ۱۳۹۱ برگزار گردید مدرسین  این دوره مهندس نجفی و مهندس رمضانی پور(کارشناسان معاونت غذا و دارو) بوده اند. این دوره با حضور ۳۳ نفر از مسوولین فنی صنایع غذایی در محل سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو تشکیل شد به علت استقبال از این دوره انجمن مسوولین فنی آشنایی با اصول برچسب گذاری را مجددا در مورخه ۱۷ اسفند ماه برگزار نمود.

   شرکت در دوره آموزشی اصول برچسب گذاری برای کلیه مسوولین فنی صنایع غذایی الزامی می باشد و انجمن تلاش می نماید در سال آینده این دوره را طی چند مرحله برگزار نماید. در دوره مذکور ابتدا آقای مهندس نجفی در مورد کلیات مباحث برچسب گذاری توضیحات لازم را دادند و سپس آقای مهندس رمضانی پور طریقه محاسبه ارزش تغذیه ای را با استفاده از کتاب جدول ترکیبات مواد غذایی تشریح نمودند. سپس از طرف مدرسین دوره پروژه ای عملی به شرکت کنندگان داده شد تا بر اساس آموخته ها ی خود ایراد های قانونی چند مورد ازبرچسب مواد غذایی را بررسی نموده وآن را طی یک مدت معین به دفتر انجمن تحویل نمایند تا پس از یررسی توسط اساتید دوره امکان صدورگواهی آموزشی فراهم گردد.

شایان ذکر است که پس از بررسی فرم های نظرسنجی معلوم گردید این دوره یک روزه با رضایت نسبی شرکت کنندگان از نحوه تدریس و امکانات موجود همراه بوده است که تلاش می شود تا نواقص ذکر شده توسط شرکت کنندگان، در دوره های بعدی رفع گردد.

دوره آموزشی آصول برچسب گذاری ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
دوره آموزشی آصول برچسب گذاری ۱۷ اسفند ۱۳۹۱

دوره آموزشی آصول برچسب گذاری ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل