دوره آموزشی اصول فرآوری چای برگزار گردید

دوره آموزشی تخصصی چای در مورخه اول اسفند ماه ۹۱ در محل معاونت غذا و دارو استان گیلان برگزار گردید در این دوره یک روزه ۲۴ نفر از مسوولین فنی ومدیران واحد های صنعتی بسته بندی و فرآوری چای حضور داشتند مدرس این دوره مهندس سنجری (فوق لیسانس مهندسی کشاورزی – کارشناس ارشد تولید و بهره وری اداره کل چای شمال) بوده است. در این دوره به علت فشردگی و گستردگی مطالب مطرح شده کمتر به امر بسته بندی پرداخته شد.

مدرس این دوره آموزشی در زمینه های تسلط علمی و پوشش دادن اغلب مطالب مد نظر مسوولین فنی محترم با بیانی ساده و شیوا، امتیاز مناسبی را کسب نمودند و هم چنین شرکت کنندگان این دوره آموزشی،مطالب مطرح شده در این کلاس را برای زمینه فعالیت خود و ارائه راهکارهای عملی ورفع مشکلات موجود در واحد صنعتی مفید دانستند

از معایب مطرح شده توسط شرکت کنندگان عدم مشارکت این افراد در مباحث مطرح شده بوده است که جهت رفع این مشکل در دوره های بعدی تلاش می گردد تا این نقیصه با همکاری مدرس دوره برطرف گردد.

با توجه به نظرمساعد مسوولین فنی محترم تلاش می گردد تا دوره های آموزشی مربوط به صنعت چای با موضوعیت آزمایشهای مربوط به چای و تست ارگانولپتیکی چای در آینده نزدیک برگزار گردد.

دوره آموزشی اصول فرآوری و بسته بندی چای
دوره آموزشی اصول فرآوری و بسته بندی چای

 

دوره آموزشی اصول فرآوری و بسته بندی چای
http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل