فراخوان شرکت در نمایشگاههای تخصصی ۱۳۹۲

فراخوان مشارکت در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی و ماشین آلات و صنایع وابسته

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۷ الی ۱۰ خرداد ۹۲ توسط شرکت پالار سامانه با همکاری شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران و با اخذ مجوز از سازمان صنعت معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار می گردد.

این نمایشگاه در سال ۹۲ نیز در راستای هر چه تخصصی تر شدن فضای برگزاری و بهره گیری و استفاده هر چه بیشتر مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در سه بخش تخصصی ایران فود،ایران فودنک و اگروفود با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

«قابل توجه متقاضيان محترم مشاركت در نمايشگاه ايران آگروفود ۲۰۱۳»

فراخوان و آغاز مراحل ثبت نام متقاضیان مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۱۳ به زودی آغاز خواهد گردید. از کلیه متقاضیان مشارکت تقاضا می گردد تا نامه درخواست كتبي خود را در سربرگ شركت با معرفي نماينده تام الاختيار مسئول ثبت نام حتما” با ذکر آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن همراه و قید گروه كالائي شرکت متقاضی، جهت ثبت در بانک اطلاعاتی نمایشگاه،  تا قبل از شروع جانمایـی اینترنـتی و رزرو اوليه برای انجام مراحل عضویت در سایت جانمائي اينترنتي به ستاد برگزاري ارائه نمايند.

لازم است تا متقاضيان مشاركت در بخش ريالي  نسبت به ارائه مدارك زير به ستاد برگزاري جهت بررسي لازم، تا قبل از شروع جانمایـی اینترنـتی و رزرو اوليه  اقدام نمايند:

– پروانه بهره برداري يا پروانه صنفي توليدي معتبر

– ثبت آرم تجاري محصولات

– تائيديه توليد براساس يكي از استانداردهاي ملي و يا معتبر بين المللي

– بروشور وكاتالوگ شركت متقاضي در خصوص كالاها و خدماتي كه توسط شركت كننده در نمايشگاه ارائه خواهد شد.

شایان ذکر است با توجه به تنوع گروههاي كالائي، كثرت متقاضيان مشاركت وگستردگي نمايشگاه ايران آگروفود ۲۰۱۳، بمنظور تسهيل و تسريع در امر جانمائي و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرف و رزرو اوليه جهت شركت كنندگان بخش ريالي متقاضي مشاركت در داخل سالن در  اين نمايشگاه نیز بصورت اینترنتی انجام خواهد شد.

علاقمندان درصورت نيــاز به کسب اطلاعات بيشتر می توانند از طريق شماره تلفنها و يا فاكس با ستاد برگزاری نمايشگاه بشرح زير تماس حاصل فرمايند.

 شماره تماس : ۸۸۷۹۸۷۳۹-۸۸۷۹۸۷۳۸

فاکس :۸۸۷۹۹۳۳۴

 پست الکترونيک: palarsamaneh@gmail.com

نشانی وبسایت رسمی نمایشگاه

نقشه محوطه تحت پوشش نمایشگاه

دوازدهمین نمایشگاه مواد اولیه ، ماشین آلات و محصولات شیرینی و شکلات

مجوز دوازدهمین نمایشگاه مواد اولیه ماشین آلات و محصولات شیرینی و شکلات بنام شرکت نمایشگاهی ماندگار تجارت شیرین، زیر مجموعه انجمن صنفی شکلات مصوب گردیده است.

برگزاری نمایشگاه فوق الذکر در تاریخ ۴ الی ۷ مهر ماه ۹۲ می باشد.

شروع ثبت نام نمایشگاه از ۱۵ فروردین ماه سال آینده انجام می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ۷-۸۸۷۵۳۴۳۶ تماس حاصل فرمایید.

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل