امضاء تفاهم نامه با معاونت غذا و دارو گیلان

عقد تفاهم نامه همکاری با معاونت غذا و دارو گیلان

تفاهم نامه همکاری انجمن صنفی مسوولین فنی

با

معاونت محترم غذا و دارو استان گیلان امضاء شد

اقدام به نگارش متن تفاهم نامه همکاری با معاونت محترم غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان بعد از ملاقات حضوری با ایشان در سال ۱۳۹۴ و استفاده از رهنمون های روشنگرانه ای که در ملاقات حضوری بیان فرمودند صورت گرفت ولی بخاطر فعالیت های کشور در سطح کانون امضاء تفاهم نامه مسکوت مانده بود. چراکه امید این می رفت با تلاشهای بعمل آمده و دیدار حضوری با جناب آقای دکتر دیناروند و قول مساعد ایشان در خصوص عقد تفاهم نامه همکاری با سازمان در سطح بالاتر به نتایج کلی و همگانی در سطح کشور برسیم. متاسفانه همانطوری که همگان اطلاع دارید سازمان تا این لحظه به قول خود در اسفند ماه ۱۳۹۴ عمل نکرد و متن نوشته شده برای تفاهم نامه همکاری ظاهراً بایگانی شده است. اکنون کانون مسوولین فنی کشور پیگیر نامه های فرستاده شده به سازمان می باشد.

لذا با عنایت به الطاف پروردگار و در سایه خودباوری انجمن صنفی استان گیلان و حمایت همیشگی معاونت محترم غذا و دارو جناب آقای دکتر سروری و معاون ایشان جناب آقای مهندس موقتی مقدم، در مورخه ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۵ تفاهم نامه همکاری ما بین انجمن صنفی مسوولین فنی استان گیلان و معاونت محترم غذا و دارو منعقد شد.

متن تفاهم نامه با معاونت غذا ودارو استان گیلان – صفحه اول
متن تفاهم نامه با معاونت غذا ودارو استان گیلان – صفحه دوم

همانطوری که ملاحظه می فرمایید متن تفاهم نامه بیشتر بر تاثیر و نظارت انجمن در استخدام مسولین فنی، بالا بردن توان علمی و عملی مسوولین فنی قبل از استخدام و ایجاد تناسب بین رتبه مسوولین فنی استان و امتیاز کارخانه ای که در آن استخدام می شوند با حمایت مستقیم معاونت محترم ، اشاره دارد.

لحظه امضاء تفاهم نامه ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۵ – معاونت غذا و دارو گیلان

به امید خداوند یکتا در آینده نزدیک شاهد تلاش جمعی مسوولین فنی استان برای غلبه بر مشکلات صنفی موجود با کمک یکدیگر در بالابردن سطح آگاهی صنفی و علمی جمع حاضر باشیم و از نتایج فعالیت این جمع همه مسوولین فنی چه امروز و  چه در آینده بهره ببرند.

با آرزوی روزهای روشن فردا

ارادتمند همه شما مهدی حسین آبادی

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل