نتایج انتخابات در پنجمین مجمع عمومی عادی

انتخابات انجمن صنفی

پنجمین مجمع عمومی عادی انجمن صنفی مسوولین فنی گیلان برگزار گردید

پنجمین مجمع عمومی انتخاب هیئت مدیره انجمن در مورخه ۲۴ دی ماه ۹۲ با حضور ۸۹ نفر از مسوولین فنی صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی گیلان در محل سالن معاونت غذا و دارو برگزار گردید.

همانطور که انتظار داشتیم اعضای محترم انجمن علی رغم کلیه مشکلات، حضور قابل توجه ای در این مجمع داشتند. در این مجمع جناب آقای قلی زاده به نمایندگی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند تا سلامت انتخابات را تایید نمایند.

جناب آقای قلی زاده نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

در این مجمع خانم فرانک حیدری بازرس انجمن گزارش سالانه عملکرد را به صورت مکتوب در اختیار کلیه حضار قرار دادند. سپس کاندیدهای این دوره خود و برنامه هایشان را معرفی نمودند. خلاصه ای از رزومه کاری کاندید های هیئت مدیره و بازرسین در اختیار کلیه حضار قرار گرفت تا پس از مطالعه خلاصه رزومه این افراد و با توجه به صحبت های این عزیزان، افراد مورد نظر را انتخاب نمایند. در ادامه پس از توزیع برگه های رای و شمارش آرای ماخوذه، از تعداد ۸۹ برگه رای صحیح ریخته شده در صندوق، آرای مشروحه زیر شمارش و ثبت گردید که مورد تایید ناظرین مجمع و نمایندگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان قرار گرفت.

جلسه انتخاب ۲۴ دیماه ۱۳۹۲

در مورخه ۳۰ دی ماه ۷ نفر اول انتخابات، جهت تعیین سمت در هیئت مدیره انجمن (یک دوره سه ساله) و انتخاب بازرس (دوره یک ساله) در دفتر انجمن تشکیل جلسه دادند که سمت های مشروحه زیر مورد تایید کلیه این افراد قرار گرفت :

[table id=5 /]

انتخابات انجمن صنفی مسوولین فنی استان گیلان
جلسه انتخابات انجمن صنفی در مورخه ۲۴ دیماه ۱۳۹۲

با توجه به برنامه های ارائه شده توسط کاندیداها، امیدواریم که در دوره آینده فعالیت هیئت مدیره و بازرسان انجمن شاهد شکوفایی آرمانی در عملکرد و پیشبرد روزافزون اهداف عالی این انجمن صنفی کارگری باشیم.

                                                                                                   دفتر انجمن مسوولین فنی گیلان

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل