دوره آموزشی آنتی اکسیدانتهای برگزار گردید

خانم دکتر نرجس ملک جانی مدرس دوره

دوره آموزشی آشنایی

با

آنتی اکسیدانتهای طبیعی برگزار گردید

دوره آموزشی آشنایی با آنتی اکسیدانتهای طبیعی در صنایع غذایی با حضور ۳۶ نفر از مسوولین فنی صنایع غذایی گیلان در محل معاونت غذا و دارو برگزار گردید این دوره تخصصی با استقبال مسوولین فنی صنایع غذایی مواجه گردید.

مدرس دوره خانم دکتر نرجس ملک جانی بوده اند. ایشان از طرف گروه آموزش دانشگاه گیلان معرفی گردیدند ایشان در این دوره به اختصار آنتی اکسیدانتهای مصنوعی در صنایع غذایی را تشریح کردند و سپس به بررسی فرمولاسیون و چگونگس عملکرد آنتی اکسیدانتها طبیعی پرداختند.

خانم دکتر نرجس ملک جانی مدرس دوره

  هم چنین مطالب مرتبط با موضوع آموزش و منابع علمی موجود در این زمینه را به شرکت کنندگان معرفی نمودند بر اساس ارزیابی های انجام شده در این دوره تناسب محتوای آموزشی با موضوع دوره در حد معقولی بوده اما راهکارهای عملی متناسب دوره بر اساس نیاز مسوولین فنی ارائه نشد. که این مشکل اغلب در همه دوره هایی بوجود می آید که از اساتید دانشگاهها به عنوان مدرس بهره مند می شویم.

همانطور که خانم دکتر نیز اذعان نمودند این مشکل ناشی از عدم ارتباط مناسب بین صنعت و دانشگاه و اساتید است تحقیقات و مقاله های علمی ارائه شده در دانشگاهها معمولا کاربرد زیادی در رفع مشکلات صنعت ندارد و عدم توانایی کامل اساتید در پاسخگویی به مشکلات متخصصان شاغل در صنعتها دلیلی بر عدم تسلط علمی این افراد نمی باشد.

با این وجود انجمن تلاش می نماید با استفاده از سایر اساتید معرفی شده توسط دانشگاه و کشف اساتیدی که هم تسلط علمی و هم تجارب عملی و مشاوره ای در امور صنعت دارند، بر حفظ کیفیت دوره های آموزشی، بهینه سازی آن و رضایت مسوولین فنی محترم تمرکز بیشتری نماید.

 دفتر انجمن

[wppa type=”slide” album=”10″][/wppa]

خروج از نسخه موبایل