بهارانه

بهارانه

به بهار معنی ببخشیم

 

     بهار با حضورش شکفتن گلها و سبز شدن تپه ها و آواز پرندگان و تمامی مظاهر زیبایی در طبیعت را به ما هدیه می دهد و مانند همه سالهای عمرمان منتظر می ماند تا معنای خود را از ما هدیه بگیرد. بهار برای همه آدم ها و در همه شرایط و حتی فرسنگ ها دور از طبیعت بهاری تصویری زیبا را تداعی می کند چرا که این تصویر از درون ذهن ما نشات می گیرد.

 اما بهار معنایش را در جایی خاص می یابد در درون ذهن انسانهایی که استعداد باروری و رشد و پویایی دارند کسانی که در معرض آزمون های مختلف قرار می گیرند و از رنج و سختی  نمی ترسند و در پیچ و تاب خطرناک زمستان حادثه ها طاقت    می آورند.

 کسانی که از تجربه های تلخ درس می گیرند و مشق های زمستانی را به امید بهار موفقیت بارها و بارها می نویسند و باور دارندکه بهار واقعی با همه کامیابی هایش دست یافتنی است.

 آنها به باور های جمعی ایمان دارند پس باورشان را فریاد می زنند تا انعکاس این خواستن از کوه رشد و پویایی آدمها در بازخوردی وصف ناپذیر، ماندنی ترین معنای نو شدن و تغییر را به بهار ببخشد.

این آدمها امیدوارند: همه مستحقان خوبی مانند باغهای پر گل بهار باشند و معنای واقعی بهار را سخاوتمندانه به این فصل زیبا هدیه بدهند.

 

همکاران گرامی بهاری بودن حق شماست

دبیر انجمن مسوولین فنی گیلان

طاهره رستگار

http://foodbaran.com

خروج از نسخه موبایل